کمربند پاراشوت، کمربند ایمنی شورتی یورواستار

کمربند پاراشوت، کمربند ایمنی شورتی یورواستار

کمربند پاراشوتی سه درینگ یورواستار بسیار زیبا، سبک و مقاوم طراحی شده است که دارای استاندارد EN361 بوده، کمربند شورتی یورواستار برای جلوگیری از سقوط طراحی گردیده. خرید کمربند فوق بیشتر در صنعت ساختمان، پتروشیمی و شرکت نفت استفاده می گردد.

کمربند پاراشوت

استفاده ار هر محصول با توجه به موقعیت انتخاب می گردد. مجموعه هارو برای برخی از فعالیت ها استفاده از یورواستار در کنار هارو برای شما مهیا می سازد. قیمت و کیفیت این محصول نسبت به محصولات همپایه بسیار مناسب تر می باشد.

کمربند ایمنی شورتی یورواستار از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

کمربند ایمنی شورتی یورواستار

بروزرسانی 99/06/03

قیمت کمربند ایمنی شورتی

نوع های کمربند ایمنی متفاوت است که یک مدل از آنان شورتی می باشد. قیمت کمربند ایمنی شورتی متفاوت است که در این بخش برند یورواستار را معرفی نموده ایم.

محصولات اصلی این مجموعه برند هارو تایوان می باشد که در کنار آنان تعداد محدودی برند یورواستار و ایووری قرار میدهیم تا امکان تهیه برای مشتریان که به دنبال قیمت کمتر هستند وجود داشته باشد.

البته در نظر داشته باشید که اینگونه مشتریان مسلمات کاربرد کمتری خواهند داشت و در ارتفاعات مطمئن نیاز به فعالیت دارند.

محصولات با توجه به نوع کاربری در زمان تن کردن ممکن است سخت باشد. کمربند ایمنی شورتی یورواستار بسیار ساده بوده و به راحتی می توان تن کرد.

مجموعه امداد و نجات ایران در راستای خدمات رسانی به مشتریان و همچنین حفظ ایمنی جان آنان قبل از خرید می توانید با ما در ارتباط باشید و از موقعیت کاری خود توضیحاتی را ارائه دهید. این کار موجب می شود که ما آگاهی از فعالیت شما بیابیم و در راستای تهیه محصولات مورد نیاز همراهیتان نماییم.

از دیگر محصولات این مجموعه که قیمت نزدیک به این محصول دارد را می توان از کمربند شورتی ایووری مشاهده نمایید. همچنین محصول مشابه می تواند جایگزین خوبی برای شما با درجه کیفیت بالاتر شود.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید