پلاک یا همان کارگاه HANGER

پلاک یا همان کارگاه HANGER

پلاک یا همان کارگاه می باشد که از نوع استیل L316 ساخته شده و بسیار مقاوم است.

برای ایجاد کارگاه از این ابزار استفاده می شود و بیشتر در سنگ نوردی و سخره نوردی کاربرد دارد، با ایجاد سوراخی به سخره می توان پلاک را با پیچ مخصوص، آن را نصب سخره یا دیواره نمود و از آن برای ایجاد کارگاه شخصی استفاده کرد، همچنین در سازه ها برای ایجاد لایف لاین استفاده می شود.

دارای استاندرد EN 795 می باشد.

یکی از دلایل اینکه از آن برای ایجاد کارگاه استفاده می شود به دلیل محکم ومقاوم بودن آن است و در سه سایز مطابق جدول زیر می باشد.

WidthMin. Breaking LoadMaterialModel
3mm23KNSTAINLESS STEELSL-01
3.5mm23KNSTAINLESS STEELSL-02
3mm23KNSTAINLESS STEELSL-03

99/07/15

گیره سنگ نوردی

در زمان سنگ نوردی شخص در زمان بالا رفتن می تواند از ابزار ها استفاده نموده تا ایمنی خود را افزایش دهد. گیره سنگ نوردی به گونه های مختلف وجود دارد. معمولا در مسابقات تلوزیونی مشاده نمونه های پلاستیکی هستید که اشخاص از آن استفاده می نمایند تا بتوانند صعود نمایند.

در این قسمت نوع فلزی معرفی نموده ایم که در واقعیت مورد استفاده قار می گیرد. گیره سخره نوردی معرفی شده در این بخش با نام پلاک کار در ارتفاع می باشد. از این محصول که دارای دو سوراخ می باشد. سوراخ کوچکتر برای استفاده از پیچ کردن ابزار به سخره می باشد و از سوراخ دیگر برای شخص کاربرد خواهد داشت.

از این محصول علاوه بر موارد ذکر شده در زمینه استفاده لایف لاین ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تجهیزات ایمنی بسیار زیاد هستند که هر کدام با توجه به نوع فعالیت باید انتخاب و خرید شود تا در زمان لزوم مورد استفاده قرار بگیرد. HANGER نیز یکی از محصولات مورد نیاز است که در این بخش به معرفی آن پرداختیم.

در صورتی که با این محصول آشنایی کامل ندارید و سوالاتی در ذهن شما وجود ، همچنین نیاز به دانستن قیمت دارید ، می توانید با مجموعه امداد و نجات در ارتباط باشید و از میزان کارشناسان ما کسب اطلاعات بنمایید.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید