لنیارد شوک ابسوربر

لنیارد شوک ابسوربر

شوک گیر از تسمه تشکیل شده است که دو طرف آن 2 حلقه موجود می باشد، یک سمت کارابین و در طرف دیگر طناب بهمراه کارابین وصل می شود، اما لنیارد شوک ابسوربر در این محصول به صورت زیر می باشد:

ENShock AbsorberModel
355:2002Impact force < 600 knr-sa1
ابسوربر شوک گیر هارو

شوک گیر برای جلوگیری از پاره شدن طناب به هنگام سقوط از ضربه مستقیم که به قسمت های استخوانی ممکن است آسیب شدید وارد نماید، جلوگیری می کند، در هنگام افتادن فرد  اگر وزن بیشتر از حد ممکن داشته باشد شوک گیر شروع به باز شدن کرده که در اصطلاح یک ایربک ایمنی به حساب می آید که این عمل بسیار مفید می باشد.

این ابزار شوک ابسوربر نامیده میشود.

99/09/30

لنیارد شوک ابسوربر

فعالیت در ارتفاع نیازمند تجهیزات ایمنی است ، سقوط از ارتفاع و برخورد با زمین موجب مرگ خواهد شد. در نظر بگیرید که فرد در حال فعالیت با استفاده از طناب به مکانی متصل میگردد. در زمان رها شدن به زمین برخورد نخواهد نمود ولی بر اثر شوک و ضربه ای که به بدن وارد میشود ، به ستون فقرات آسیب جدی خواهد رسید.

ورود آسیب به ستون فقرات در این زمان ممکن است. امکان وجود قطع نخاع امکان پذیر می باشد که قسمت ایمنی برای این موضوع تدابیری در نظر دارد. شوک گیر در ارتفاع باعث خواهد شد که از این اتفاق جلوگیری گردد. این محصول برای افراد فعال در ارتفاع امری حیاتی به شما میرود.

شوک گیر به شما کمک می نماید که در زمان سقوط و در صورت اضافه وزن بیش از حد پس از اتمام طول طناب ، شوک گیر عمل نموده و از شدت اولیه ضربه به بدن جلوگیری نماید.

در نظر داشته باشید که ضربه یا شوک وارد شدن به بدن از بین نخواهد رفت بلکه با استفاده از شوک گیر به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که بدن در درصد بیشتری از سالم بودن خود باقی بماند.

رعایت نکات ایمنی از طول طناب و تجهیزات با کیفیت می تواند ضامن سلامتی شما و کارمندانتان باشد ، استفاده و مشاوره از آن را به ما بسپارید تا بتوانیم تجهیزات شما را با کیفیت و برند معتبرمان بسازیم. از محصولات با کیفیت دیگر به صفحه کارابین مراجعه نمایید.

1400/01/26

شوک گیر چیست

محصول شوک گیر ابزاریست برای جلوگیری از وارد شدن شوک به بدن انسان در زمان سقوط. شوک گیر چیست؟ ابزاری که به افرادی که در ارتفاع فعالیت می نمایند تا در زمان سقوط کمک نماید و از وارد شدن آسیب جدید به بدن آنان جلوگیری به عمل آید.

اینکه شوک گیر چیست و چگونه استفاده میشود ؟ در بالا به کاربرد شوکگیر اشاره نمودیم. استفاده از این محصول به تنهایی امکان پذیر نیست ، شوک گیر دارای دو سر است که از یک سو به کمربند ایمنی و از سوی دیگر به لنیارد متصل خواهد شد.

زمانی که سقوط در صورت هر گونه مشکلی ایجاد شود. پس از باز شدن طناب نوبت به شوک گیر خواهد رسید و زمانی که بیشترین ضربه به بدن انسان وارد خواهد آمد ، شوک گیر عمل خواهد نمود و مانع از انجام این اتفاق خواهد افتاد.

سپس شوک گیر شروع به باز شدن خواهد نمود. در نتیجه بعد از رها گردیدن کامل شوکگیر ، ضربه کمی به بدن خواهد آمد که خطرات زیادی نخواهد داشت.

1400/04/10

طناب تکیه گاهی

ایجاد نقطه امن به افراد در حال کار اطمینان خاطر خواهد داد تا بتوانند به راحتی به فعالیت بپردازند. طناب تکیه گاهی مناسب برای این افراد است درصورتی که به صورت کاملا اصولی و ایمنی ایجاد و مورد استفاده قرار بگیرد.

ما قادریم با توجه به درخواست مشتری در طول مورد نظر ، ابزاری با کیفیت تولید نماییم. طنابی که به نقطه ای امن متصل شد.

این محصولات با توجه به نکات ایمنی استاندارد تولید می شود. بهتر اینکه از متخصصین در این زمینه خریداری شود. ما مجموعه ای فعال در این زمینه قادریم محصولات با کیفیت را ارائه بدهیم.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید