کمربند شورتی ایووری IVORY

کمربند شورتی ایووری IVORY

کمربند شورتی ایووری کمربند تمام بدن می باشد که برای جلوگیری از سقوط طراحی و ساخته شده است، دارای استاندارد EN361 , EN362 می باشد. در سازه داربستی، اسکلت، سازه ساختمانی و مراکز صنعتی بکار برده می شود.

کد محصول : IV-114053A

قلاب داربستی ایووری

کمربند شورتی ایووری

اگر به دنبال کمربند ایمنی قیمت مناسب می باشید ، مجموعه امداد نجات اقدام به وارد کردن یک محصول متناسب و قیمت مناسب گردیده.

برند ایووری یکی از برندهای مناسب با قیمت عالی می باشد که در صنعت کار در ارتفاع همچون داربست ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در محصولات کار در ارتفاع پیشنهاد می کنید کمربند ایمنی های ما را از قسمت کمربند ایمنی مشاهده نمایید.

کمربند ایمنی ایووری بر خلاف محصولات هارو این مجموعه دارای درینگ های زیاد نیست. محصول ivory این مجموعه دارای یک درینگ جهت اتصال کردن طناب می باشد.

از کارابین های بزرگ داربستی در این نوع کمربند استفاده می شود.

خرید کمربند باید بر اساس میزان ارتفاع مکان فعالیت ، کمریند متناسب خریداری شود. در کارهای با ارتفاع کم همچون نماهای ساختمان که از داربست استفاده میشود ، بنا و کارگران بدون هیچگونه ابزار ایمنی اقدام به کارکردن می کنند.

در صورتی که کاری بسیار خطرناک می باشد که سالانه شاهد مرگ های ناشی از نداشتن یک کمربند ایمنی ساده و ارزان قیمت همچون کمربند شرتی ایوری خواهیم بود.

کمربند پرنده

اگر شما هم جز فعالین در این مشاغل هستید. حتما این را میدانید که ممکن است در اثر یک سر گیجه ناخواسته یا قرار دادن پا در جای نامناسب ممکن است از ارتفاع به پایین رها شوید. در این زمان با اتصال نمودن کارابین به داربست باعث خواهد شد که معلق بمانید و به پایین رها نشوید.

دلیل استفاده از کارابین بزرگ داربستی در این نوع کمربند بر این موضوع است. در طول یک لوله داربست نیاز به باز و بست کردن آن نشوید و با حرکت شما ، کارابین جابجا خواهد شد.

کمربند ایمنی شورتی ایوری

کمربند ایمنی ساختمانی

از این محصول نامی همچون کمربند ایمنی ساختمانی نیز یاد میشود . کمربند ایمنی ساختمانی با برند ایووری توسط مجموعه امداد و نجات ایران به فروش میرسد.

جهت خرید این محصول می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا محصول برای شما ارسال شود.

99/11/02

قیمت کمربند ایمنی شورتی

در مجموعه امداد و نجات ایران محصولات با قیمت مناسب عرضه خواهند شد تا مشتریا بتوانند در جهت حفظ ایمنی ، اقلام مورد نیاز را خریداری نمایند. قیمت کمربند ایمنی شورتی از مجموعه ما می توانید مناسب خریداری نمایید.

تمام محصولات ایمنی این مجموعه در زمینه کار در ارتفاع می باشد که با توجه به استاندارد های روز دنیا تولید خواهند شد.

در زمینه کمربند های شورتی برندهای مختلفی در حال فعالیت می باشند که مجموعه های فعال در این زمینه به ارائه آنان خواهند پرداخت. مسئله مهم در این محصول وجود استاندارد در ساخت است تا در زمان مورد نیاز به درستی عمل نماید.

اغلب محصولات این گروه از تایوان و برخی از کشور چین می باشد. محصولات تایوانی را می توانید در صفحه قیمت کمربند ایمنی کارگاهی مشاهده نمایید.

1400/02/21

استفاده از هارنس ivory در مکان هایی که ارتفاع زیاد نداشته و کار به صورت کارگاهی انجام خواهد گردید می تواند مناسب باشد. این کمربند بیشتر شبیه به پرند می باشد و استفاده از آن سریع و آسان خواهد بود.

محصول فوق را می توان به راحتی به تن کرد و همواره متصل به قطعه ای طناب که با کارابین داربستی مجهز خواهد بود. این محصول را می توانید در مجموعه امداد و نجات ایران با قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری نمایید.

کمربند ivory فقط مجهز به یک قلاب در پشت می باشد. به صورت پیشفرض توسط لنیارد مجهز گردیده است. استفاده از محصول در داربست به وفور مشاهده می شود. محصولی سبک و جابجایی آسانی خواهد داشت.

قیمت کمربند ایووری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار مناسب بوده و مجموعه ، اشخاص بسیار در تامین آن اقدام نموده اند.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید