نردبان طنابی چاه

نردبان طنابی چاه

برای ورود به چاه از روش های مختلف استفاده می گردد. یکی از این موارد برخوردارری از نردبان طنابی چاه به شمار میرود. روشی که نقل و انتقال نردبان ساده و همچنین از برآمدگی دیواره ها عبور و به راحتی قابل استفاده است. اینگونه نردبان ها از طناب و چوب یا پایه آلومینیومی استفاده می گردد. با استفاده از گره های استاندارد و محکم تولید و در متراژ های مختلف قابل ارائه می باشد. طناب های وارداتی و البته با توجه به نیاز مشتری از نوع طناب گوناگون قابل تولید است. این محصولات بجز چاه ها در بسیاری از موقعیت های دیگر در حال استفاده می باشند.

نردبان طنابی چاه

در مجموعه سخاوت سیفتی همه محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می گردد. همچنین محصولات خاص با برندهای با کیفیت به فروش میرسد. طناب مورد استفاده گردیده در محصول فوق از سه نوع می باشد که در برگیرنده الیافت مختلف است. از سوی دیگر ، چوب ها به صورت مستقیم در اندازه های مورد نیاز تهیه می گردد.

بافت نردبان طنابی توسط متخصصین این مجموعه با روایت استاندارد ها انجام می گردد. استفاده از نردبان های ایستاده در راستای موقعیت هایی که مکانی صاف و قابل نصب را داریم. در برخی از موقعیت ها نیاز داریم را در مکانی ناهموار استفاده نماییم.

نوع طنابی نیز در هلیکوپتر ها برای امداد و نجات مورد استفاده قرار می گیرد. در این موقعیت نیز از نردبان هایی که فضای کمتر اشغال نمایند. و اینکه به راحتی قابل استفاده باشند. البته اندکی آنان با محصول فوق متفاوت است که در جای خود توضیحات لازم ارائه می گردد. در پایین تصویر سه مدل متفاوت را مشاهده می کنید.

در نمونه های سفارشی ، مجموعه قادر به کم یا زیاد ارتفاع پله ها می باشد. همچنین قادریم تا 1000 متر ارتفاع را از طناب یک تکه استفاده نماییم. البته این میزان خیلی زیاد است. ولی در این قسمت اشاره نمودیم که توجه به یک تکگی طناب نماییم.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید