نردبان طنابی، نردبان اضطراری

نردبان طنابی، نردبان اضطراری

نردبان طنابی فرود و صعود اضطراری می باشد، نردبان طنابی در متراژ، ابعاد مختلف می باشد که در این قسمت به تشریع کامل آن خواهیم پرداخت، تا انتها با ما همراه شوید که میخواهیم مدل نردبان بهمراه مشخصات و نحوه استفاده را توضیح دهیم.

نردبان طنابی با پایه چوبی

نوع نردبان طنابی با طناب 3 رشته نمره 12-P.P ، پایه چوبی به طول 40 و عرض 40 سانتی متر و دارای گره بر روی و زیر پله می باشد.

مدل: HC-WOOD-LADDER

نردبان طنابی با پایه چوبی

نردبان طنابی اضطراری با پایه آلومینیوم

نردبان طنابی با طناب سه رشته نمره یا قطر 12 میلی متر P.P با پایه آلومینیوم می باشد طول 40 و عرض40 سانتی متر که دارای گره بر رو و زیر هر پلکان می باشد.

مدل:  HC-AL-ALUMINIUM-LADDER

نردبان طنابی اضطراری با پایه آلومینیوم
گره نردبان طنابی

نردبان طنابی سه حفره پله چوبی

نردبان طنابی با پله چوبی دارای 3 حفره ساختار طنابی پلی آمید یا همان طناب استاتیک، قطر طناب 12میلی متر بدون گره، عرض پایه 40 سانتی متر و طول هر پله 33 سانتی متر

مدل: HC-WOOD-LADDER-3

نردبان طنابی سه حفره پله چوبی
نحوه گره ردبان سه حفره

نردبان طنابی سه حفره آلومینومی

نردبان طنابی پابه آلومینیوم دارای 3 حفره ساختار طناب پلی آمید، طناب استاتیک، قطر طناب 12میلی متر، بدون گره عرض پایه 40 سانتی متر طول هر پله 33 سانتی متر

مدل : HC-AL-ALUMINIYUM-LADDER-3

نردبان طنابی سه حفره آلومینومی
نحوه گره نردبان پایه الومینیومی

نردبان طنابی دره نوردی

مدل نردبان طنابی پایه طناب از نوع خود رکاب می باشد از نوع پلی آمید یا همان استاتیک با مشخصات : قطر طناب 11 میلی متر، فاصله طول هر پله 35 سانتی متر، عرض آن 40 سانتی متر دوخته شده با دستگاه حرفه ایی و بروز جهان انجام می گردد. نردبان طنابی دره نوردی مصرف بیشتر در دره نوردی و غار نوردی که خیلی سبک و حمل و نقل آن بسیار راحت می باشد.

مدل: HC-STATIC11-LADDER

نردبان طنابی دره نوردی

نردبان طنابی پایه چوبی 4 حفره

نردبان طنابی پایه چوبی با پایه تخت دارای 4 حفره و 8 گره با ساختار طناب پروپیلن یا همان طناب ابریشم مصنوعی به قطر 12 دارای 4 گره روی پله و 4 گره زیر پله، طول 40 سانتی متر و عرض 40 سانتی متر می باشد.

مدل : HC-WOOD-LADDER-4

نردبان طنابی پایه چوبی 4 حفره
نحوه گره نردبان طنابی 4 حفره پایه چوبی

بروزرسانی 99/05/13

نردبان طنابی

مجموعه امداد و نجات ایران با توجه به سابقه فعالیت در زمینه کار در ارتفاع توانسته است نردبان هایی ساخته شده از طناب را عرضه نماید. نردبان طنابی که با استفاده از طناب های با کیفیت و پله چوبی یا آلومینیوم عرضه گردد.

پله ها در نردبان طنابی می تواند به صورت گرد یا تخت باشد. با این پله ها به راحتی می توانی ارتفاعی را صعود کرد. در کوه نوردی مکان هایی نیاز است که فرد اول پس از رسیدن به ارتفاعی می تواند در آن قسمت نردبان را مهار کرده و بقیه افراد به راحتی و با استفاده از نردبان طنابی ارتفاع را طی نمایند.

برای بسته شدن پله ها به طناب روش های مختلفی است که در این محصول استفاده شده است . البته در نظر داشته باشید که کاملا مورد اطمینان خواهد بود.

به دلیل اینکه نردبان باید حدالمکان سبک باشد تا حمل و نقل آن راحت باشد برای مهار کردن پله ها از پیچ ، بست یا امسال این موارد استفاده نمیشود. بلکه با روش گره زدن صحیح و ایمنی می توان پله ها را مهار کرد.

روش دیگر استفاده شدن در این محصول ، سه سوراخ است که سه حفره در پله چوبی ایجاد میشود و طناب از بین آنان گذر خواهد کرد تا مانع از باز شدن و جابجایی پله شود.

پله های نردبان محصول امداد و نجات از دو مدل زیر استفاده میشود.

  • چوبی
  • آلومینیوم

که هر کدام از موارد با توجه به مکان های مورد استفاده محبوبیت و مزایای خود را دارند.

قیمت نردبان طنابی

سایتی که شما در حال مطالعه این طناب هستید ، فروشگاه نیست و ما قیمت را به صورت آنلاین قرار نمیدهیم. محصولات ما کاملا با رعایت نکات ایمنی می باشد و مشتری قبل از خرید نیاز به دریافت نکات ایمنی و مشاوره از سوی ما می باشد.

به همین منظور برای دریافت قیمت و مشاوره می توانید قیمت نردبان طنابی را با استفاده از راه های ارتباطی از مجموعه کارشناسان این مجموعه مطلع شوید.

99/09/20

روش ساخت نردبان با طناب

ساخت نردبان با طناب یکی از مواردی است که به دلیل استفاده در مکان های مختلف باعث حرکت مردم به سوی این نوع طناب خواهد شد. روش ساخت نردبان با طناب بسیار می تواند راحت و کاربردی باشد. البته در نظر داشته باشید از این طناب به راحتی نمی توان استفاده کرد و برای هر سن و فردی مناسب نخواهد بود.

جهت ساخت نردبان با طناب می توانید از چوب های یکنواخت کمک بگیرید ، از کیفیت طناب و چوب اطمینان حاصل کنید.

هر سمت چوب را سه حفره ایجاد کنید که این حفره ها به اندازه قطر طناب شما می باشد . از قطر بیشتر خودداری کنید تا طناب شما درون آن به حرکت در نیاید.

طول طناب را به تعداد پله های خود تقسیم کنید تا بدانید هر چند سانت نیاز به قرار گرفتن پله خواهد بود ، در این بین میزان طناب که درون چوب ها حلقه خواهد خورد را فراموش نکنید.

سپس از یکسو شروع به وارد کردن طناب درون پله های خود نمایید. در تصویر اول در همین صفحه نوع این محصول را مشاهده می کنید. ما مجموعه ای در زمینه فروش محصولات فوق هستیم در صورتی که نیاز به طناب دارید ، پیشنهاد می کنیم طناب استاتیک ما را مشاهده نمایید.

1400/01/19

نردبان کوهنوردی

محصولی که توسط مجموعه امداد و نجات ایران عرضه خواهد شد. نردبان کوهنوردی موجب خواهد شد که درزمان صعود بتوان به راحتی از امکاناتی نظیر نردبان استفاده نمود. نردبان کوهنوردی که با توجه به شرایط محیط کوهنوردی ساخته خواهد شد را می توان استفاده نمود.

این مجموعه در راستای محصولات امداد و نجات توانسته است محصولات متنوع ی که در بالا آمده است را به بازار عرضه نماید. که با توجه به داشتن طناب های با کیفیت و مقاوم صورت خواهد پذیرفت.

نردبان هلیکوپتری

امداد و نجات در هر مکان و با هر وسیله ای انجام می گردد. در خصوص امداد رسانی هوایی ، فرود آمدن از هلیکوپتر با طناب صورت خواهد گرفت. نردبان هلیکوپتری نسبت به مدل هایی که در این قسمت معرفی شده است ، متفاوت خواهد بود.

محصولات معرفی گردیده در این بخش از نوع های چوبی و طناب خالی میباشد. در نوع هلیکوپتری از چوب استفاده نمیشود. بلکه در آنان نردبان به گونه ای تعبیه می شود که از پیچ و تاب جلوگیری می گردد.

1401/01/28

خرید نردبان چوبی

اینکه چه محصولی را کجا خرید کنیم. بسیار مهم و در پرداخت هزینه بسیار تاثیر گذار می باشد. اینکه تولیدی یا واسطه را بیابیم. خرید نردبان چوبی به راحتی خرید یک ابزار نمی باشد. این محصول از فروشنده کم و ویژه ای برخوردار است.

از این ما در حال رشد فروش اینترنتی و معرفی خود به سراسر دنیا می باشیم. این دلیل بر جستجوی مشتریان در سراسر صفحات مجازی و موتور های جستجو می باشد.

استفاده از نردبان چوبی در بسیاری از مجموعه ها و همچنین موارد شخصی مشاهده می گردد.

  • کاربردی
  • استفاده آسان
  • نصب راحت
  • دوام بالا
  • قابل استفاده در مکان هایی که امکان تکیگاه برای نردبان نیست.

در جنگل کلبه های درختی مشاهده می گردد که جذابیت بالایی دارند. استفاده از نردبان طنابی در این موارد مشاهده میشود. دلیل خرید نردبان چوبی اکثر موارد در خصوص امداد و نجات صورت می گیرد.

مجموعه هارو موارد گسترده ای را در خصوص فعالیت ارتفاعی به فروش میرسد. در خصوص تجهیزات بانجی جامپینگ چه میزان اطلاعات دارید و اینکه دارای تجهیزاتیست که ما قابلیت فروش آن را داریم.

  • ارسال سریع به سراسر کشور
  • خرید بدون واسطه را از ما بخواهید.
  • محصول نو و با کیفیت دریافت نمایید.
شاید دنبال این محصولات نیز باشید