کمربند صعود از ارتفاع

کمربند صعود از ارتفاع

وقتی شغل شما برای ارتفاع تعریف گردیده است. رعایت نکات ایمنی از اولین شروط فعالیت شماست. فعالیت در ارتفاع و امکان سقوط برای هر لحظه امکان پذیر است مگراینکه از تجهیزات ایمنی استفاده نمایید. کمربند صعود از ارتفاع یکی از گزینه های اول ایمنی قبل از ورود به ارتفاع می باشد. آشنایی در خصوص نحوه انتخاب و خرید را همواره بیاموزید. البته اشخاصی که در این زمینه مشغول به کار هستند. همواره از نحوه استفاده از ابزار مورد نظر آموزش می بینند.

کمربند صعود از ارتفاع

ایمنی سخاوت در زمینه فروش مستقیم تجهیزات فعالیت در ارتفاع نفوذ دارد. از این رو تنوعی از محصولات بهمراه مشاوره کامل و فنی را به شما ارائه می نماید. اگر در این زمینه اطلاعات ندارید. پیشنهاد می کنیم که اصلا در زمینه خرید آن به تنهایی تصمیم نگیرید. بلکه از افراده مسلط در این زمینه یا به پیشنهادات مشاوران ما توجه نمایید.

استفاده از این کمربندها و پوشش آنان آسان است اگر به درستی بیاموزید. نوع های فست و کرول اندکی با هم متفاوت هستند. پوشش عمدتا از پا صورت می گیرد و از بسته شدن اطمینان حاصل نمایید.

هارنس full body fast هارو

با توجه به شرایط فعالیت و موقعیت نصب کارابین و سایز آنان ، از نوع انتخاب آنان اطمینان حاصل نمایید. در نظر بگیرید که قبل از ورود به ارتفاع نیاز به سنجش آنان است. پس از ورود زمان برای آموزش ، تست و انتخاب نیست.

در صورتیکه اطلاعاتی در این زمینه برای خرید ندارید. قادرید از مجموعه ایمنی سخاوت اطلاعات کاملی در خصوص کمربند ایمنی دریافت نمایید.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید