کارابین فولادی بیضی پیچی

کارابین فولادی بیضی پیچی

کارابین فولادی بیضی پیچی OVAL KARABINER با مشخصات ذیل که موجود می باشد :

WEIGHTMAX.OPENINGMODEL
0.18KG Screw Lock17MMK300
کارابین پیچی فولادی هارو مدل K300

کارابین بیضی پیچی

یکی از کارابین های معروف و با استفبال بالا می توان به این مورد اشاره نموده. کارابین ها هر کدام به نوبه خود دارای قفل می باشند که مانع از باز شدن ناگهانی می شود.

در صورتی که تمایل دارید تمام محصولات کارابین ما را در یک صفحه مشاهده کنید . می توانید وارد صفحه کارابین شوید.

هر کدام از موارد فوق با توجه به موقعیت کاربردی ، مورد استفاده قرار می گیرند. کارابین پیچی معرفی شده در این قسمت با استفاده از چرخواندن قفل آزاد خواهد شد . این امر باعث میشود که در حین کار کردن از باز شدن ناگهانی و رها شدن از ارتفاع جلوگیری می شود.

برا باز و بسته کردن کارابین فوق ، کافیست مهره ای که در سمت راست تصویر وجود دارد را موافق و مخالف عقربه های ساعت بچرخوانید.

مدل کارابین فوق K300 است و محصول هارو تایوان می باشد. دهانه باز شدن محصول فوق 17 میلیمتر می باشد که موجب گردیده است اکثر طناب های مورد استفاده کار در ارتفاع را شامل شود.

در کنار محصول فوق ، مشاهده صفحه لنیارد تک شاخ طنابی دوسر قلاب هوک شاید برای شما کاربرد بهتری داشته باشد.

00/10/09

کارابین فولادی

امداد و نجات ایران در راستای فروش انواع کارابین ، اقدام به ارائه نوع فولادی می نماید. کارابین فولادی یکی از محصولات مقاوم در برابر شکنندگی و همچنین تحمل وزن متناسب در زمان ساخت می باشد. نوع فولادی بسیار مقاوم بوده و در اغلب مدل های ارائه گردیده از این جنس بهره می گیرند.

قیمت خرید کارابین فولادی بیضی پیچی را به صورت مستقیم از مجموعه ما به قیمت وارداتی دریافت کنید. این مجموعه با توجه به حذف واسطه ، قادر به ارائه محصولات هارو تایوان به مشتریان می باشد.

  • ایمنی بالا
  • قوس موجود در کارابین موجب راحتی استفاده در اجسام گرد همانند لوله می باشد.
  • قفل با استفاده از چرخش پیچی شکل ، بسیار اساسی است.

خرید کارابین فولادی که از استاندارد برخوردار باشد را بسیار تاکید می نماییم. با توجه به استاندارد های قابل ارائه در نوع پیچی فوق ، قادرید گزینه مناسبی به شمار آورید.

البته با توجه به نوع انتخاب هر محصول در جایگاه خاص ، پیشنهاد برای انتخاب با دانش اولیه بسیار مناسب است.

گروه هارو با توجه به شرایط مناسب فعالیت در هر موقعیتی ، یک نوع را پیشنهاد میدهیم. در صفحه کارابین به صورت کامل قادرید تمام محصولات ما را مشاهده نمایید.

کارابین پیچی

قفل شدن موجب اطمینان بیشتر و افزایش ایمنی را به دنبال دارد. کارابین پیچی با استفاده از یک مهره و چرخش موجب قفل میشود. این موضوع از باز شدن ناگهانی جلوگیری به عمل میاورد.

این چرخش قفل روان می باشد. در این زمان باز و بسته سریع می باشد.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید