هارنس فول بادی یورواستار

هارنس فول بادی یورواستار

هارنس فول بادی یورواستار بسیار زیبا و شکیل طراحی گردیده است. دارای استاندارد EN361 , EN813, EN358 و سگک های فست دور ران پا می باشد. این کمربند ایمنی از سایز M تا XL و قابل تنظیم که دارای بالشتک پهن در قسمت پشت هارنس برای تکیه و دور ران، سر شانه از پشت کتف تا جناق سینه از ابر و بالشتک نرم و مقاوم طراحی گردیده است.

کمربند فول بادی یورواستار

بروزرسانی 99/06/10

هارنس فول بادی یورواستار

یکی از محصولاتی که مجموعه امداد و نجات ایران در جهت ارائه تنوع محصولات نوع هارنس با برند یورواستار را در خدمت مشتریان قرار بدهد.

برخی مشتریان با توجه به موقعیت شغلی نیاز به خرید هارنس با کیفیت های متفاوت دارند. که این موضوع کاملا مرتبط با موقعیت مکانی مورد استفاده انتخاب خواهد شد.

مجموعه امداد و نجات می تواند در زمینه مشاوره که چه نوع هارنسی برای فعالیت شغلی شما مناسب است را در اختیار شما قرار خواهد داد. این مجموعه بر اساس استاندارد های کمربندهای و همچنین مشخصات نوع استفاده ، در انتخاب و معرفی هر محصول اقدام می نماید.

همیچنین تجربه و مدارک مورد نیاز به ما کمک می کند. بهترین محصولات را با قیمت مناسب و شرایط استفاده در نظر و ارائه دهیم.

هارنس یورواستار

مجموعه امداد و نجات ایران فروشنده هارنس یورواستار می باشد که می توانید این محصول را به صورت دست اول و بدون واسطه از ما خرید کنید.

هارنس یورو استار دارای استاندارد EN361 , EN813, EN358 می باشد.

99/08/18

مجموعه امداد و نجات در زمینه نوع های مختلفی از euro-star فعالیت می کند که موفقیت آمیز می باشد. کمربند ایمنی فول بادی یورواستار در این قسمت نوع فول بادی را تشریح که دارای استاندارد باشد.

مشاغلی که در ارتفاع فعالیت می کنند متنوع می باشد. هر کدام از ارتفاع و خطرات مختلفی برخوردار هستند. از این سو خرید هر محصول با توجه به نیاز شرایط انجام خواهد شد. هارنس فول بادی یورو استار نیز یکی از این موارد است که توانسته اس جایگذین بسیاری از محصولات است.

مجموعه دنیای ابزار در خصوص مشاوره و فروش محصولات کار در ارتفاع فعالیت می کند که در این زمینه ابزار های زیادی را معرفی نموده ایم. در خصوص محصولات بیشتری مورد نیاز دارید از قسمت منوهای سایت به برند هارو مراجعه کنید.

ما در این بخش خواهیم توانست محصولات دیگری از این برند را در وبسایت ارائه دهیم. جهت مشاهده محصول هارنس شورتی یورواستار را مشاهده نمایید.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید