هارنس فول بادی فست کرولدار هارو تایوان

هارنس فول بادی فست کرولدار هارو تایوان

هارنس فول بادی فست کرولدار هارو تایوان مشابه دو هارنس فول بادی و هارنس فول بادی فست ظاهری مشابه دارد و این هارنس تکمیل ترین هارنس می باشد که با داشتن خصوصیات دو هارنس قبلی یک خصوصیت متفاوت دارد و آن هم داشتن ابزار صعود کننده در جناق سینه که با این ابزار می توان به صورت معلق به سمت بالا صعود کرد و دارای استاندارد EN361 ,  EN358 , EN813 می باشد.

  • کد کالا : HT-501-AA002
  • هارنس فول بادی فست کرول دار هارو 3 سال گارانتی دارد.

هارنس فول بادی فست کرولدار

در خصوص تفاوت و تعداد ابزار صعود در هارنس ها توضیحات تکمیلی در مقاله هارنس گردیده که به شما در این زمینه کمک می نماید.

در نظر داشته باشید که باید اطلاعات کاملی را در خصوص نحوه استفاده از این هارنس را داشته باشید. این که چگونه از ابتدای کار که راحت به تن کرد. تا در زمان صعود و چفت ابزار صعود موجود بروی هارنس تا سایر موارد مورد نظر.

گروه امداد و نجات ایران در زمینه کار در ارتفاع آموزش و مدارک لازم را کسب نموده است. با توجه به گذراندن این مراحل توانایی مشاوره در امر فروش تجهیزات مورد نظر نموده است.

استفاده ابزار صعود در جناق سینه یکی از ویژگی های کاربردی هارنس فوق می باشد. اپراتور به راحتی می تواند در حرکت به سمت بالا از این قسمت استفاده نماید.

هارنس فول بادی فست کرولدار در برندهای بسیاری وجود دارد. ولی موضوع ما اینجا در خصوص یک برند معتبر و دارای استاندارد های مورد هدف است. محصول تایوانی از ساخت هارو که به صور مستقیم به دست شما مشتری عزیز میرسد.

کمربند ایمنی فول بادی فست کرولدار

استفاده از هر محصولی با توجه به شرایط نیاز می گردد. هارنس ها همواره در راستای ایمن سازی در نوع خود لزومی ترین گزینه می باشند. اینکه چگونه به صورت صحیح انتخاب و استفاده گردد. مستلزم شناخت و کسب مهارت کافی می باشد. کمربند ایمنی فول بادی فست کرولدار یکی از محصولات کامل از نوع فول بادی و فست می باشد که به شما در ایمن سازی کمک می نماید.

در بین همین کمربند های ، محصولات زیادی فقط و فقط در برند هارو می باشد که درون وبسایت معرفی گردیده است. چه بسا که در برندهای دیگر نیز وجود دارد.

روشی راحت و خرید مطمئن در خصوص کار در ارتفاع را شما از گروه امداد و نجات هارو قادر به دریافت هستید. ما در راستای فروش محصولات و البته برند مورد تایید هارو ، قادریم مشاوره رایگان در خصوص انتخاب محصول مورد نظر به شما بدهیم.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید