هارنس فول بادی فست هارو FULL BODY FAST

هارنس فول بادی فست هارو FULL BODY FAST

هارنس فول بادی فست هارو مطابق با هارنس فول بادی می باشد و تفاوت آن در نوع سگک ها می باشد، درون این هارنس سگک ها به صورت فست که موجب سریع و روان باز و بسته شدن می شود.

هارنس فول بادی فست دارای استاندارد های EN361 , EN358 , EN813 می باشد و همچنین دارای تاییدیه وزارت کار می باشد.

  • کد کالا : TH-501+4
  • دارای تاییدیه وزارت کار می باشد.
  • هارنس فول بادی فست هارو 3 سال گارانتی دارد.

شما می توانید برای مشاهده تمامی هارنس های ایمنی کار در ارتفاع و تصاویر بیشتر در خصوص هارنس فول بادی فست هارو به مطلب » انواع کمربند ایمنی « بهمراه نوع کاربری مراجعه فرمایید.

01/04/12

هارنس FULL BODY FAST

یکی از محصولات تولیدی در تمام برندهای کار در ارتفاع می باشد. هارنس FULL BODY FAST به دلیل استفاده آسان و پوشش کامل بدن، موجب رضایت تمام مشتریان می باشد. دلیل عدم خرید توسط برخی افراد، قیمت بالاتر نسبت به سایر مدل ها است.

خرید کمربند FULL BODY FAST نسبت به تمامی نمونه های بازار متفاوت است. در برند هار گزینه برتر در بین تمامی مدل های دیگر می باشد.

مشتریانی که ایمنی بیشتر و البته کاربردی تر را به دنبال دارند. از این مدل کمربند بهره می برند.

قیمت خرید هارنس FULL BODY FAST دارای درینگ های مختلف در نقاط بدن می باشد. اینگونه شما قادرید خود را از ناحیه سریع و ایمن متصل نمایید.

به صورت کلی کمربند هایی که قادر به پوشش سرعتی باشید. از نوع FAST به شمار میروند. در کمربند فوق قسمت جناق سینه با استفاده از یک کارابین متصل گردیده است. همین موضوع افزایش در پوشش را ایجاد می نماید.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید