لنیارد ، لایف لاین سیم بکسلی عمودی

لنیارد ، لایف لاین سیم بکسلی عمودی
پک VRS1 316L16 هارو تایوان

بروی دکل های مخابراتی، اداره برق، مخازن پتروشیمی ها و نفت با کد VRS1 316L16 ، این سیستم بسیار مفید می باشد و از قدرت بسیاری برخورد می باشد. لایف لاین سیم بکسلی عمودی از دو کارگاه عمود از بالای کار تا انتهای کار بصورت ثابت می باشد و در این مسیر برای نگهداری و تنظیم مسیر سیم یک پایه میانی برخورد است که این سیم را در یک جهت عمود ثابت نگهداریم می نماید.

پک کامل VRS1 316L16 سیستم لایف لاین عمودی سیم بکسلی از نوع استنلس استیل هارو

در انتهای این سیم یک مهارکش می باشد که برای تنظیم سیم استفاده میشود، نصب این دستگاه بروی پله های آهنی می باشد که بیشتر کاربرد آن بروی دکل ها و مخازن ها است، این ابزار از ضریب ایمنی بالایی برخوردار است در این ابزار یک ابزاری به نام ترمز اتوماتیک می باشد که با کد F28 نامگذاری شده،این ابزار برای کاربرانی که به سمت بالا میخواهند صعود نمایند کار را برای آنان آسان نموده ، برای اینکه بتوانند با این ابزار به کار روزانه خود بپردازند باید هارنس یا کمربند ایمنی تمام بدن که ضوابط و استاندارد های لازم را در نظر گرفته به تن نموده تا برای انجام امور کار در ارتفاع و کار روزانه خود بپردازند.

لایف لاین سیم بکسلی عمودی

این سیستم دارای قدرت و توانمندی بسزایی می باشد. چرا که تمام آلیاژهای آن از استنلس استیل L316 نگیر است. و این امر باعث گردیده که تمام مقاومت را در برابر آب و هوا داشته باشد. دلیل اینکه در این ابزار از استنلس استیل استفاده گردیده بخاطر این است که در صنایع غذایی و دارویی هم بتوان استفاده نمود، بیشتر کاربرد این ابزار در دکل های مخابراتی، اداره برق، سازه و ساختمان می باشد.

نحوه صحیح استفاده از F28 در سیستم لایف لاین عمودی

لازم به ذکر می باشد که ” حتما در این ابزار باید از نوع سیم صد در صد استنلس استیل استفاده گردد”. که تداخلی در انجام ترمز رخ ندهد. و قابل توجه است که برای نصب این ابزار باید از تکنسین های مورد اطمینان و توانمند استفاده شود. به دلیل اینکه در نصب این ابزار باید صد در صد دقت گردد که بتوان در سیستم ترمز زدن، فرود و صعود به هیچگونه ایرادی برخورد ننماییم.

F28 سیستم ترمز بروی سیم های استنلس استیل نمره 8

نمونه اجرا شده روی دکل های مخابراتی

نمونه لایف لاین سیم بکسلی عمودی اجرا شده روی دکل های مخابراتی

این ابزار دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر به صفحه سیستم جلوگیری از سقوط WIRE VERTICAL FALL ARREST مراجعه کنید.

لایف لاین

برای صعود در ارتفاع از سیستم های ایمنی برای حفظ سلامت استفاده میشود. لایف لاین یک ابزار کاربردی در این زمینه می باشد که می توان در زمان صعود کردن از آن استفاده نمود.

لایف لاین که از سوی مجموعه امداد و نجات عرضه می گردد. از دو سیستم طنابی و سیم بکسلی استفاده می شود. در این قسمت به نوع سیم بکسلی اشاره داریم که برای مشاهده نوع طنابی محصول لایف لاین طنابی را مشاهده نمایید.

از سیستم های لایف لاین جهت مهار کردن افراد جهت جلوگیری از سقوط مورد استفاده قرار می گیرد.

لایف لاین عمودی

در داخل محله خود یا اطراف مسلما دکل هایی که برای شبکه های مخابراتی دولتی یا خصوص مواجه می شوید. در برخی موارد دکلی که راه اندازی می شود. برای شرکت ایرانسل ، همراه اول یا سایر شرکت ها می باشد.

این دکل ها دارای پله هایی برای بالا و پایین رفتن افراد آن شرکت جهت تعمیرات و تغییرات می باشد. دکل های فوق دارای ارتفاع زیادی هستند.

احتمال خطر در زمان بالا رفتن ممکن است رخ دهد که از جمله این موارد می توان به سست شدن دست ها ، سر گیج و مواردی که به صورت ناخداگاه یا در اثر عوارض از قبل زمینه داشتن ممکن است رخ دهد.

در این موارد اپراتور تعادل خود را از دست داده و به پایین رها خواهد شد. ایمنی در زمان کار می تواند در صورت چنین اتفاقاتی به اپراتور ها کمک نماید که آنان را در همان قسمت نگهدارد. برای این موارد استفاده از لایف لاین عمودی می باشد. لایف لاین عمودی سیم بکسلی به کاربران کمک خواهد کرد که قبل از شروع به کار آن را به هارنس خود متصل نمایند.

با اتصال نمودن هارنس به لایف لاین عمودی به اپراتور کمک خواهد کرد که از سیستم ترمز در زمان سقوط استفاده نماید و در صورت هر گونه مشکل از سقوط جلوگیری شود.

1400/04/01

قطر سیم بکسل لایف لاین

استفاده از محصولات استاندارد در کنار ابزار با کیفیت کمک خواهد کرد تا اطمینان خاطر حفظ شود و بتوان همواره صعود خوبی را انجام داد. قطر سیم بکسل لایف لاین یکی از مسائلی است که در این استاندارد ها قرار می گیرد.

در این نوع لایف لاین که مشاهده می گردد از نوع سیم بکسلی می باشد. ابزار های مورد نظر بروی سیم بکسلی که از بالا به پایین آویزان و متصل می شود. حال این سیم باید از قدرت بالایی برخوردار باشد تا در طول مدت استفاده از آسیب برخوردار نشود.

نحوه بافت سیم بکسل لایف لاین و عدم خرابی یا ریش ریش شدن آن بسیار مهم می باشد. در صورت چنین مشکلاتی در زمان حرکت بالا و پایین ، ممکن است موجب ورود آسیب به بدن می شود.

نکات بسیاری در استفاده از ابزار های لایف لاین می باشد که باید به همه آنان دقت کرد و از سوی دیگر در زمان نصب با استفاده از افراد با تجربه این کار انجام گردد.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید