لایف لاین، قرقره خود جمع شونده

لایف لاین، قرقره خود جمع شونده

لایف لاین، قرقره خود جمع شونده فرد را در ارتفاع نگه داشته علاوه بر اینکه امکان صعود و فرود را امکان پذیر می کند، مانع سقوط فرد از ارتفاع میشود. این وسیله دارای دستگیره جهت حمل و نقل راحت تر می باشد. اپراتور قادر است به راحتی به محل کار در ارتفاع رفته و از سقوط احتمالی جلوگیری کند. سیستم ترمز پیشرفته که مانع از حرکت اپراتور نمی شود و کنترل بیشتر بر حرکت در راستای عمودی توسط اپراتور می شود پوشش و درام این وسیله از مواد کامپوزیت ساخته شده است.

لایف لاین، قرقره خود جمع شونده

در سیستم فوق العاده قدرت مند ترمز خودکار از کابل استیل نمره 4 استفاده شده است. این محصول در انواع سایزهای طولی مختلف (6-10-15-20-30) متر تولید می گردد.

اگر از ارتفاع کم استفاده می کنید. محصول نردبان اضطراری قابل استفاده خواهد بود.

استفاده از قرقره ای که به صورت اتوماتیک جمع شود. امکان فعالیت با سرعت و ایمنی بیشتری را فراهم می سازد. محصول فوق دارای طول های مختلف می باشد.

خرید در طول مورد نیاز موجب شرایط زیر برای شما می باشد.

  • وزن مناسب
  • حمل و نقل آسانتر
  • استفاده سریع
  • طول عمل بیشتر

با توجه به اینکه محصولی با طول بیشتر خرید کنید که در موارد احتمالی استفاده گردد. موجب می گردد که مبلغ بیشتری را ارائه دهید. از سوی دیگر نیاز است که محصولات ایمنی هر چند وقت یکبار تعویض و سرویس گردد.

محصولات با طول بیشتر موجب می گردد که استفاده از الباقی تسمه بی فایده شود.

استفاده از محصولات ایمنی مخصوصا کار در ارتفاع نیاز است که محصولات با کیفیت و درجه یک خریداری شود.

استفاده از محصول خود جمع شونده در لایف لاین موجب فعالیت بیشتر در طول روز را به دنبال دارد.

شما قادرید از کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. استفاده از محصول فوق یا هر محصول دیگری اعم از استفاده از کارابین در توانایی فعالیت ما می باشد.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید