تسمه نشیمن گاه هارو

تسمه نشیمن گاه هارو

تسمه نشیمن گاه هارو در کمربند های شرتی یا پاراشوت به کار می رود. هنگامی که کاربر در ارتفاع خسته می شود. می تواند با نصب این تسمه برای خود صندلی تسمه ای ایجاد نماید. این ابزار در یک پک کوچک و زیبا طراحی گردیده که قابل حمل می باشد.

تسمه نشیمن گاه هارو

همانطور که از نام این محصول مشخص است با یک تسمه قادر به ایجاد نشیمن گاه هستید. به افرادی که در ارتفاع فعالیت دارند. دقت نمایید که برای سعود از حمل ابزار محدود هستند. حال در آن بالا مدت زمان طولانی گردد. خستگی را به دنبال خواهد داشت.

از این رو وجود ابزاری برای نشستن و جلوگیری از خستگی ، به کاربر کمک خواهد کرد.

از این رو تسمه نشستن گزینه خوبی برای نصب در هر موقعیتی و فعالیت مناسب است. محصول فوق که در شرکت امداد و نجات ایران با برند HARU ارائه میشود.

در زمان صعود وجود کمربند و امثال آن حیاطی است. ولی برخی از محصولات همانند تسمه فوق از شرایطیست که برای فعالیت در مدت زمان طولانی استفاده میشود.

هر محصولی با توجه به کارکرد از جایگاه خاصی استفاده میشود. از دیگر محصولات ویژه ما رینگ RING ارتفاع می باشد. محصولی که شرایط بسیاری را به دنبال دارد.

قیمت خرید تسمه نشیمن گاه برند هارو تایوان را تا حد امکان کاهشی ارائه نموده ایم. دلیل این موضوع شرایط زیر می باشد.

  • فروش مستقیم و بدون واسطه
  • با قیمت وارداتی و دست اول
  • ارسال محصول به سراسر کشور

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان عزیز جهت خرید صحیح و مطمئن می باشند.

1400/09/25

نشیمن گاه

در مبحث های بسیاری از نشیمن گاه صحبت به عمل آمده است. نشیمن گاه در زمان کار بسیار مهم است. به گونه ای که از خستگی در حال فعالیت می کاهد. از این رو اهمیت به این موضوع بسیار مهم است.

ایمنی در گرو استفاده از استاندارد های هارنس و بسیاری از تجهیزات ایمنی دیگر است که هر کدام به نوبه خود اهمیت بسیاری دارند. نشیمن گاه در ارتفاع نیز شرایط ویژه خود را دارد.

ما در مبحث نشیمن گاه ، توضیحات بسیاری را تا به این قسمت برای شما ارائه نموده ایم. در خصوص محصولات هارو نیز همین موضوع صدق می نماید.

تسمه استفاده گردیده در این قسمت به عنوان نشیمن گاه با توجه به استاندارد های مورد نیاز انتخاب گردیده است.

شما نیز مانند تمام خریداران دیگر قادر هستید در کنار آشنایی با نشیمن گاه از تمام محصولات کار در ارتفاع آشنایی کامل پیدا نمایید. این موضوع در انتخاب و خرید مطمئن کمک حال شماست.

تسمه نشستن ارتفاع با توجه به اطلاعات کافی ارائه گردیده از سوی کارشناسان این مجموعه با قیمت مناسب ارائه می گردد.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید