برانکارد اسکوپ هارو

برانکارد اسکوپ هارو

برانکارد اسکوپ هارو ساخته شده از جنس آلومینیوم مستحکم می باشد، از نوع ساختار و تلفظ Scoop به زبان لاتین به معنای ملاقه می باشد، این ابزار به حالت دو تیکه باز شده و با فیکس کردن یکدیگر در کنار هم می توان یک برانکارد تشکیل داد، خصوصیت این برانکارد این است که اگر شخصی بسیار آسیب دیده باشد و قادر به جابجایی آن نباشد می توان به راحتی با برانکارد فوق شخص مصدوم را منتقل نمود.

کاربرد برانکارد اسکوپ هارو

کاربرد برانکارد اینگونه است که از سمت چپ و راست شخص می توان به زیر آن انتقال داد بدون اینکه شخص مصدوم را حرکتی بدهیم و با چفت کردن تکیه چپ و راست برانکارد به همدیگر می توان اقدام به عملیات امداد و نجات نمود.

ویژگی های برانکارد

  • برانکارد اسکوپ مناسب برای در مواقع ایجاد صدمات استخوانی و جراعت های ناشی از تصادف
  • قابلیت تا شدن و جمع شدن در هنگام جابجایی
  • شامل سه کمربند نگهدارنده و فیکس کن جهت حفاظت از مصدوم

مشخصات برانکارد اسکوپ هارو

  • طول: 2 متر 10 سانت
  • عرض: 45 سانتی متر
  • ارتفاع: 7 سانتی متر
  • وزن: 7 کیلو و 100 گرم
  • قدرت تحمل: 160 کیلوگرم

بروزرسانی 99/05/22

برانکارد اسکوپ

برانکارد ها به گونه ای تعبیه شده اند که در کنار مصدوم قرار می گیرند و دو نفر اقدام به بلند کردن فرد مصدود و قرار دادن بروی برانکارد می نمایند. برانکارد اسکوپ از این امر مستثنی می باشد و ویژگی برتری نسبت به سایر برانکارد ها دارد.

برانکارد اسکوپ دو تیکه است ، تیکه سمت راست و تیکه سمت چپ که با استفاده از چفت ها به یکدیگر متصل میشوند.

کاربرد برانکارد اسکوپ اینگونه است که از دو طرف چپ و راست فرد مصدوم می توان برانکارد را به زیر فرد صدمه دیده منتقل نمود و فرد را بدون جابجایی به مراکز درمانی منتقل نمود.

در این برانکارد از سه تسمه برای بستن فرد صدمه دیده است استفاده می شود.

مجموعه امداد و نجات در زمینه تجهیزات امدادی و فعالیت کار در ارتفاع ابزار های زیادی را ارائه نموده است که یکی از این تجهیزات امدادی ، برانکارد می باشد.

برانکارد ها دارای نوع های ساخت مختلفی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پلاستیکی
  • فلزی

محصول معرفی شده در این قسمت از نوع فلزی ساخته شده با آلومینیوم می باشد.

99/09/13

برانکارد تاشو

یکی از ویژگی هایی که در برانکارد ها به شمار خواهد آمد ، خاصیت جمع شدن می باشد. برانکارد تاشو معرفی شده در این بخش قادر است به دو تیکه تقسیم شود تا جابجایی را آسان نموده و در مواقع لزوم اقدام به فیکس و استفاده کردن آن نمود.

برانکارد اسکوپ فوق از جنس آلومینیوم بوده تا وزنی متعادل و مستحکم را داشته باشد. استفاده از این محصول در زمان های امدادی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

افراد مصدومی که نیاز به کمک خواهند داشت، در حالی که باید نکات ایمنی را رعایت نموده تا از آسیب وارد شدن بیشتر به شخص جلوگیری شود. برانکارد تاشو اسکوپ هارو قادر است فرد مصدوم را درون خود جای داده و از حفظ آن اطمینان حاصل نمایید.

قرار گرفتن دستان در اطراف برانکارد بسیار زیاد است و می توان از آنان در مواقع لزوم به تعداد افراد بیشتر استفاده نمود. پینشهاد می کنیم نوع یک تیکه ما را در صفحه برانکارد مشاهده نمایید.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید