امداد و نجات ایران

امداد و نجات ایران

امداد و نجات ایران نام یک فروشگاه که به صورت تخصصی در زمینه کار در ارتفاع فعالیت می نماید. این مجموعه توسط آقای اکبرنژاد مدیریت می گردد. محصولات تولید کشور تایوان با برند هارو به فروش میرسد. این محصولات در راستای امداد رسانی به مصدومان که در کنار آن نیاز به صعود و فرود با استفاده از ابزار های مخصوص می باشد.

امداد و نجات ایران

در حال حاضر ما با بسیاری از مجموعه های زیر در حال فعالیت هستیم. البته خرید محصولات به صورت محدود و در بازه زمانی طولانی انجام می گردد. به دلیل افزایش کیفیت محصولات هارو ، در صورت نگهداری درست ، هر محصول در مدت زمان زیادی قابل استفاده می باشد. به گونه ای که در برخی از موارد با توجه به نکات ایمنی ، از استفاده محصول خودداری می گردد.

  • پالایشگاه و پتروشیمی
  • سکوهای نفتی
  • دکل های مخابراتی با مجموعه های دولتی و خصوصی
  • کوهنوردی
  • مجموعه های تفریحی هیجانی

امداد و نجات ایران در تهران ، حسن آباد مستقر می باشد. دسترسی به این مجموعه با استفاده از وسایل نقلیه عمومی بسیار آسان می باشد. موقعیت مکانی موجب دسترسی آسان مشتریان جهت خرید حضوری را فراهم می نماید. از سوی دیگر خرید غیر حضوری و به صورت اینترنتی یا تلفنی برای شما میسر است.

محصولات محبوبی که در این شغل نیاز دارید. در وبسایت ما معرفی و در حال فروش هستیم. یکی از این موارد کمربند ایمنی که ابزاری حیاطی در زمان فعالیت دارای ارتفاع می باشد. تنوعی از مدل های مختلف را برای شما به ارمغان آورده ایم. به گونه ای که با توجه به میزان ارتفاع و همچنین شرایط کار روزانه ، قادر به مشاوره و پیشنهاد می باشیم.

خرید از مجموعه امداد و نجات ایران

امروزه خرید برای مشتریان از طریق آنلاین در وبسایت های دارای قیمت و شرایط پرداخت میسر گردیده است. ولی با وجود تخصصی و مهم بودن برخی از محصولات این کار نیاز به مشاوره قبل از خرید می باشد. به عنوان نمونه محصول لایف لاین از شرایط های مختلفی برخوردار می باشد، اینکه شما قصد استفاده در چه زمینه و میزان ارتفاعی را دارید از مهمترین شرایط خرید است.

این موارد موجب می گردد که مشتریان زمانی را برای صحبت با کارشناسان ما قرار بدهند. قبل از خرید اقدام به دریافت اطلاعات و انتخاب صحیح از میزان توانایی ابزار مورد نظر را به دنبال داشته باشند.

1401/02/20

فروشگاه امداد و نجات ایران

آدرس و مشخصات فروشگاه امداد و نجات ایران درون وبسایت قرار دارد. شما قادرید با مجموعه بزرگ ما در ارتباط باشید که این موضوع موجب خرید بدون واسطه ایجاد نماید. همواره مشتریان به دنبال آدرس هر فروشگاهی هستند. از این رو ما در وبسایت مستقیم در راستای معرفی محصولات هارو خود پرداخته ایم.

در وبسایت هارو شما قادر به مشاهده مشخصات کامل از محصولات ما می باشید.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید