ابزار صنعتی کششی و بار بلند کن هارو، تیفور، قورباغه یا سیم گیر، ورق گیر

ابزار صنعتی کششی و بار بلند کن هارو، تیفور، قورباغه یا سیم گیر، ورق گیر

ابزار صنعتی کششی و بار بلند کن هارو همانطور که قبلا درباره شرکت هارو توضیحاتی داده شد، شرکت هارو در سایر بخش ها اقدام به تولید ابزارهای صنعتی نموده است، یکی از ویژگی های این شرکت در صنعت ایمنی و ابزار اقدام به تولیداتی نموده است، در بخش تولیدات محصولات هارو به توضیحات آنان خواهیم پرداخت.

خط تولید شرکت هارو در زمینه کار در ارتفاع، ساختمان، ابزار برای تکمیل محصولات خود اقدام به تولید کالاهای کششی، بار بلند کن، تسمه های صنعتی برای جابجایی اجسام نموده است، به چند محصول از این کمپانی در این بخش خواهیم پرداخت.

تیفور

به همان دسته از ابزار هایی گفته میشود که برای کشیدن اجسام استفاده می گردد، که با تحت فشار قراردادن دسته تیفور و درگیر کردن دو قسمت هوک ها یا همان قلاب ها می توان اجسام را با نیروی کمی و جابجایی بالایی در عین حال مفید بهره برد.

تیفور تسمه ای

کد : A-WESOME1500

این ابزار کششی یا همان تیفور تسمه ای که با تست تحمل بار 1500 کیلوگرم می باشد، این ابزار ساخت شرکت هارو و دارای سرتیفیکیت است.

بسته بندی تیفور تسمه ای هارو
تیفور
تیفور تسمه ای 1.5 تن
سرتیفیکیت تیفور تسمه ای 1.5 تن هارو

سیم گیر یا قورباغه

گیره سیم گیر معروف به قورباغه می باشد، این ابزار قابلیت این را به شخص میدهد که با درگیر کردن سیم در دهانه سیم گیر قورباغه و با داشتن تیفور و ایجاد کشش، سیم را به محل کار نزدیک نماید و به کار خود بپردازد. قورباغه یا همان سیم گیر در وزن های مختلف است که وزن هر کدام بروی قورباغه هک می شود.

قورباغه 2 تن هارو
سرتیفیکیت قورباغه 2 تن هارو
سیم گیر قورباغه یک تن
سرتیفیکیت سیم گیر قورباغه یک تن
بسته بندی سیم گیر یا قورباغه

ورق گیر یا گیره

ورق گیر یا گیره در عملیات بار برداری و تجهیزات برای بلند و دریافت ورق و ستون های تیر آهنی فلزی می باشد. محصول ورق گیر در انواع مختلف تولید می گردد که بر اساس وزن بار مشخص می شود. هنگام استفاده از این ابزار به جهت صحیح و نصب آن دقت شود که ورق گیر ها قادر به دریافت فقط یک ورق می باشند.

به دهانه و چنگ ها یا همان رده های دهانه در هنگام نصب توجه نمایید که بروی ورق کاملا نشسته و محکم آنرا در بر بگیرد. ورق گیر ها به دو صورت افقی و عمودی می باشند که هر کدام دارای شکل و نوع ساختاری خاصی هستند که هر کدام دارای تست تحمل می باشند.

در خصوص این محصول می توانید به راحتی اقدامات جابجایی ورق را انجام دهید. گیره ورق گیر را با توجه به شرایط کاری خود در نوع عمودی و افقی خریداری نمایید.

از ورود نیرو، فشار های جانبی و کشش جانبی ورق گیر یا گیره ها خودداری نمایید. قبل از به کار گیری ورق ها آنها را از لحاظ موارد زیر بازرسی نمایید:

  • فرسودگی فک
  • شکستگی یا ترک
  • داشتن علائم SWL
  • شل بود اجزاء
  • ضعیف شدگی
  • سایر موارد
ورق گیر یک تن هارو
ورق گیر 2 تن
ورق گیر 3 تن هارو
ورق گیر 5 تن فولادی هارو
گیره بار بلندکن هارو
پک بسته بندی ورق گیر هارو
بسته بندی ورق گیر 5 تن

پیشنهاد می کنیم در کنار این محصول برای کارهای ارتفاعی ، مطلب از کجا کمربند ایمنی بخرم را مشاهده کنید.

1400/06/28

سیم گیر قورباغه ای

به صورت مختصر در بالا جهت معرفی سیم گیر محصول هارو توضیحاتی ارائه شد. سیم گیر قورباغه ای ابزاری کاربردی است که کشش سیم را برای کاربر آسان خواهد نمود.

در نظر داشته باشید سیمی که قسمتی را چرخیده و قرار است درون قلاب مد نظر شما بیفتد ، نیاز به نیرو خواهد داشت.

استفاده از ابزار مناسب که موجب میشود با کمترین نیرو این کار را انجام دهید بسیار کاربردی خواهد بود.

امروزه اگر بخواهیم این عملیات را انجام دهیم ،کافیست با یک سیم گیر قورباغه ای + تیفور به راحتی به کشش بپردازیم.

در خصوص تیفورتسمه جالب است به موقعیتی اشاره کنیم که مطمئنن مشاهده کرده اید. ماشین های سنگین که برای جذب بار خود از این محصول برای محکم کردن تسمه استفاده می نمایند.

یا نیسان هایی که در شهر برای حمل تیرآهن از آن استفاده می کنند.

قیمت سیم گیر قورباغه ای را می توانید به صورت مستقیم و با حذف واسط از مجموعه امداد و نجات ایران خریداری کنید.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید