انواع طناب سه رشته ابریشمی مصنوعی و طناب های استاتیک پلی آمید هارو

انواع طناب سه رشته ابریشمی مصنوعی و طناب های استاتیک پلی آمید هارو

طناب سه رشته پروپیلن ابریشم مصنوعی هارو

طناب سه رشته هارو بسیار محکم و با دوام می باشد، این طناب در بسته بندی های 200 متری، نوع شکل طناب سفید با خط یا رده های آبی رنگ است. طناب هارو نسبتا به تمامی طناب های موجود در بازار با دوام تر می باشد. مجموعه هارو در زمینه فروش طناب با توجه به حرفه ای که دارد در دو محصول زیر ارائه کرده است که در صورت تمایل جهت مشاوره و دریافت قیمت خرید طناب می توانید با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید. مشخصات طناب سه رشته ابریشمی هارو را در جدول زیل مشاهده فرمایید.

وزنتست تحمل وزقطر طناب * طول
17.8KG2950KG12mm * 200M
24KG3940KG 14mm * 200M
31.3KG5050KG 16mm * 200M

طناب استاتیک هارو

طناب استاتیک به همان دسته از طناب هایی گفته می شود که پوسته رویی آنها یک تیکه و یک نواخت می باشد و داخل آن از الیاف چند رشته تشکیل شده است. در ظاهر با چشم به حالت پوست مار دیده می شود، این طناب بسیار محکم بوده که دلیل آن یک تیکه و یکنواخت بودن باعث برتری این طناب نسبت به طناب های مشابه می باشد که راحت و روان بروی قرقره و ابزارهای کار در ارتفاع عمل می نماید.

در سایز و اندازه های مختلف موجود می باشد.

وزنتست تحمل وزقطر طناب * طول
11KG1200KG8mm * 200M
14KG1600KG9mm * 200M
21KG2300KG11mm * 200M
24KG2700KG12mm * 200M
طناب استاتیک هارو

99/08/25

انواع طناب

طناب انواع مختلفی دارد که هر کدام به نوبه خود استفاده خاصی را در بر خواهد داشت. انواع طناب در وب سایت ما بر اساس طناب های کار در ارتفاع می باشد و به انواع محصولات موجود در مجموعه خود پرداخته ایم.

طناب ابریشمی یا استاتیک مصرف خود را داشته و برای متصل نمودن به تجهیزات مورد نیاز استفاده می گردد. فعالیت در ارتفاع و امداد رساندن یکی از عواملی است که طناب ها را مورد استفاده قرار خواهد داد.

ما دو نوع طناب را در این قسمت معرفی نموده ایم. طناب ابریشمی یکی از محصولاتی است که به دلیل کاربرد فراوان از فروش بیشتری نسبت به موارد مختلف برخوردار است، در نظر داشته باشید که هر محصول را باید در جای خود مورد استفاده قرار بدهید. یکی از محصولاتی که از طناب استفاده میشود ، سه پایه نجات می باشد. در صورتی که اطلاعات کاملی ندارید ، می توانید از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

1400/06/07

طناب ابریشمی

همواره استفاده از محصولات با مواد اولیه با کیفیت باعث خواهد شد شرایط ایمن را برای کاربران بوجود آید. طناب ابریشمی یکی از محصولات کار در ارتفاع است که می تواند محصولی مناسب در این راستا به شمار آید.

مجموعه امداد و نجات ایران در این راستا فعال می باشد و توانسته است طناب ابریشمی را در چند سایز پر کاربرد به مشتریان ارائه نماید. هر سایز از طناب با توجه به تجهیزات از قبل خریداری شده انتخاب خواهد شد.

قلاب ، قرقره و سایر محصولات که نیازمند قطر مناسب از طناب ابریشم را دریافت خواهند نمود. همواره فعالیت ما در راستای ایمنی و رعایت نکات آن بوده که در زمان فروش این محصول این نکات را به مشتری یادآوری خواهیم نمود.

خرید کردن طناب ابریشمی فقط به تنهایی مبنا بر قیمت نیست ، بلکه نیازمند شناخت این محصول در کنار تجهیزات شما خواهد بود.

این مجموعه در کنار یک فروشنده و دوست برای شما می تواند مشاور رایگان خوب به شمار آید تا شما را در راستای خرید یک محصول مطمئن و کاربردی همراهی نماید.

شاید دنبال این محصولات نیز باشید